Форум Дніпропетровської державної фінансової академії

Форум Дніпропетровської державної фінансової академії

Форум присвячений вступу, навчанню, подіям яки відбуваються у Дніпропетровської державної фінансової академії, проведення Інтернет конференції, працевлаштуванню студентів академії, співпраці з партнерами.
 
 ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Офіційний сайт академії
Садковська І.П., ШЛЯХИ РАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ДОКУМЕНТООБІГУ

 
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Дніпропетровської державної фінансової академії -> “ФІНАНСОВО-БЮДЖЕТНА ПОЛІТИКА В КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ”
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
nivmns_dsfа


   

З нами з: 25.03.10
Повідомлень: 810

ПовідомленняНаписане: четвер березня 17, 2011 12:07 pm    Тема повідомлення: Садковська І.П., ШЛЯХИ РАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ДОКУМЕНТООБІГУ Відповісти цитуючи

ШЛЯХИ РАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ДОКУМЕНТООБІГУ

Садковська І.П. старший викладач кафедри менеджменту
Дніпропетровська державна фінансова академія

Важливою складовою організації роботи з документами є налагодження документообігу підприємства, ор¬ганізації, установи (далі - підприємство), зберігання до¬кументів та їх використання в поточній діяльності під¬приємства.
Час проходження документа через усю техно¬логічну схему покладено в основу оперативності пе¬реміщення й виконання документів, водночас він є показником відповідності технологій обробки документів, застосовуваних на підприємстві, сучасним вимогам. Ха¬рактеристикою документообігу є його обсяг — кількість створюваних на підприємстві документів та їх копій упродовж року. Наразі документообіг багатьох під¬приємств постійно зростає, сягаючи 100-200 тис, іноді 300-400 тис. і більше документів на рік.
Серед основних причин виникнення «паперового буму», зокрема такі:
• недостатньо сформована законодавча база;
• нестабільність економічної ситуації;
• заміна реальної діяльності «паперовою творчіс¬тю», залучення до «паперової» бюрократичної діяль¬ності усе більшої кількості працівників.
Документи часом створюють як данину традиції, аби убезпечити себе від випадковостей. На деяких підприємствах поширена дублетність документів, як наслідок дублювання функцій організацій, структур¬них підрозділів. Часто значний потік невиправданих документів спричинений виданням неякісних доку¬ментів, особливо нормативних актів, які породжу¬ють потік запитів і додаткових роз'яснень. На зрос¬тання обсягу документообігу також впливає несвоє¬часне і неякісне виконання доручень, договірних зо¬бов'язань, що призводить до появи значної кількості додаткових документів - нагадувань, претензій, скарг тощо. Уникнути цих явищ можна шляхом організації ефективної системи контролю виконання документів і доручень, підвищення виконавчої дисципліни.
Процес раціоналізації документообігу передбачає організацію безперервного потоку документів, їх негай¬ного розгляду, прийняття без зволікань щодо них від¬повідних рішень, мінімізацію накопичення нерозглянутих документів на робочих місцях. На практиці раціона¬лізацію документообігу досить часто ототожнюють зі зменшенням кількості документів, створюваних під¬приємством. Певною мірою це так. Інформація, яка існує сама по собі і не впливає на прийняття рішень, є надлишковою, власне управлінським «галасом з нічо¬го». Але перш ніж вдатися до «інквізиційних» методів боротьби з обсягом показників, скажімо, звітності, пер¬шочергово радимо визначити, чи потрібні ці докумен¬ти організації, і наскільки ефективно вони реалізують цілі корпоративного управління. Можливо, доцільніше обрати шлях їх упорядкування та уніфікації. Тим паче, нині можна розраховувати на допомогу комп'ютера. Адже із середини 90-х в Україні започатковано засто¬сування корпоративних систем документообігу, які передбачають не лише автоматизацію традиційних функцій діловодства, а й реалізацію принципово нових можливостей управління документообігом, виконан¬ня довідково-інформаційної роботи, використання електронного документообігу, здійснення централізо¬ваного контролю документообігу всіх включених до мережі підрозділів. Функціонування на підприємстві внутрішніх інформаційно-пошукових систем сприяє значному скороченню документообігу. Розроблення добре налагодженої пошукової системи дасть змогу одержати будь-яку необхідну інформацію, не встаю¬чи з робочого місця, а отже обмежить потребу працівни¬ків у тиражуванні документів.
Дієвим методом скорочення обсягів невиправда¬ного документопотоку є підвищення якості самих до¬кументів як носіїв інформації. Тут у пригоді стане ме¬тодика складання уніфікованих текстів різних видів документів, які удосконалюються упродовж певного часу.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
Показувати:   
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Дніпропетровської державної фінансової академії -> “ФІНАНСОВО-БЮДЖЕТНА ПОЛІТИКА В КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ” Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 1 з 1

 
Перейти до:  
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете голосувати у цьому форумі



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Вы можете бесплатно создать форум на MyBB2.ru
Український переклад © 2005-2006 Сергій Новосад