Форум Дніпропетровської державної фінансової академії

Форум Дніпропетровської державної фінансової академії

Форум присвячений вступу, навчанню, подіям яки відбуваються у Дніпропетровської державної фінансової академії, проведення Інтернет конференції, працевлаштуванню студентів академії, співпраці з партнерами.
 
 ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Офіційний сайт академії
Котельникова Т.Ф., СОЦІОКУЛЬТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРИ НАВЧАННІ..

 
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Дніпропетровської державної фінансової академії -> ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ДЕРЖАВНИХ ФІНАНСІВ
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
nivmns_dsfа


   

З нами з: 25.03.10
Повідомлень: 810

ПовідомленняНаписане: четвер березня 22, 2012 2:08 pm    Тема повідомлення: Котельникова Т.Ф., СОЦІОКУЛЬТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРИ НАВЧАННІ.. Відповісти цитуючи

СОЦІОКУЛЬТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Котельникова Т.Ф., старший викладач
Дніпропетровська державна фінансова академія

Оволодіння іноземною мовою не може обмежитися тільки придбанням іншомовних знань, навичок і умінь, нехай навіть тих, які творчо застосовуються. Її використання передбачає знання соціокультурних особливостей носіїв мови, що вивчається, широкий спектр вербальної і невербальної комунікації. Інформаційний пошук в науково-методичних джерелах показав, що в останні роки велика увага приділяється питанням, пов'язаним з використання іноземних мов як інструменту спілкування в діалозі культур і цивілізацій сучасного світу. На немовних факультетах вузів це пов'язано, перш за все, з вивченням сучасного життя та історії країни мови, яка вивчається, мистецтва і літератури, особливостей побуту, звичаїв і традицій народу. Соціокультурний компонент у змісті навчання іноземних мов відіграє істотну роль у розвитку особистості студента, оскільки дає можливість не тільки ознайомитися зі спадщиною культури країни мови, яка вивчається, а й порівняти його з культурними цінностями своє країни, що сприяє формуванню загальної культури студента. Даний компонент покликаний розширити загальний, соціальний, культурний кругозір студентів, стимулювати їх пізнавальні та інтелектуальні процеси, навчити терпимо ставитися до особливостей поведінки (мовної і немовної) представників свого соціуму та іншої культури. Соціокультурні знання включають в себе країнознавчі та лінгвокраїнознавчі знання. До країнознавчих, на думку Н.Д. Гальскова, відносяться енциклопедичні та фонові знання, а також знання реалій країни мови, що вивчається. У другу групу входить знання студентами лексики, що виражає культуру країни мови, що вивчається в семантиці мовних одиниць. Таким чином, соціокультурні знання включають в себе:
- знання поведінкового етикету, прийнятого в країні мови, що вивчається в типових ситуаціях повсякденного і ділового (в обмежених межах) спілкування;
- знання соціокультурних особливостей країни мови, що вивчається, вміння їх зрозуміти при сприйнятті текстів на слух і при читанні;
- знання географічних, природнокліматичних, політичних особливостей країни мови, що вивчається, вміння використовувати ці знання у власних висловлюваннях і розуміти їх у висловлюваннях інших;
- знання основних відомостей з історії країни мови, що вивчається, в тому числі з історії культури, техніки, науки, сучасного стану даних аспектів; вміння зіставляти їх з досягненнями своєї культури, свого народу;
- знання сучасних аспектів життя однолітків за кордоном; вміння інтерпретувати їх з точки зору власного досвіду;
- знання національних традицій, свят країни мови, що вивчається, вміння зіставити їх із власним досвідом.
Соціокультурні знання допомагають адаптуватися до іншомовного середовища, слідуючи канонам ввічливості в інокультурному середовищі, проявляючи повагу до традицій, ритуалів, стилю життя представників країни, мови, що вивчається. Слід при цьому зазначити, що головним є не виховання з позиції норм і цінностей країни, мови, що вивчається і не «зазубрювання» фактів, а вміння порівнювати соціокультурний досвід народу, що говорить на англійській, з власним досвідом. Тому нарівні з долученням студентів немовних факультетів вузів до іншомовної культури, слід формувати у них вміння гідно представити свою країну, розповісти про традиції та звичаї свого народу.
Резюмуючи сказане вище, можна правомірним визнати соціокультурні знання обов'язковим компонентом змісту моделі професійно-орієнтованого навчання іноземної мови студентів немовних факультетів вузів.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
Показувати:   
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Дніпропетровської державної фінансової академії -> ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ДЕРЖАВНИХ ФІНАНСІВ Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 1 з 1

 
Перейти до:  
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете голосувати у цьому форумі



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Вы можете бесплатно создать форум на MyBB2.ru
Український переклад © 2005-2006 Сергій Новосад