Форум Дніпропетровської державної фінансової академії
Форум присвячений вступу, навчанню, подіям яки відбуваються у Дніпропетровської державної фінансової академії, проведення Інтернет конференції, працевлаштуванню студентів академії, співпраці з партнерами.
Написане: понеділок листопада 09, 2009 11:31 am Тема повідомлення: Гессен А.Є. , СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА МОТИВАЦІЯ У МІСІЯХ ...
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА МОТИВАЦІЯ У МІСІЯХ КОМПАНІЙ
Гессен А.Є. , ст. викладач
Дніпропетровська державна фінансова академія
Багато економістів, ознайомившись із специфікою діяльності і місії некомерційних громадських організацій, прийшли до висновків, що деколи, працівники, що працюють в ній, керівники, і менеджери ін., не отримуючи заробітну плату, працюють з явним ентузіазмом, вони не мають економічного стимулювання, але всі працюють, дуже наполегливо і ефективно.
Цей феномен зумовив вивчення даного некомерційного сегменту. На підставі якого можна зробити вивід про те, що стимулом для персоналу виступають не комерційні цілі, а вищі цілі і місії, які служитимуть на благо суспільству, а це, у свою чергу, означає, що компанії повинні розробляти такі принципи, які позиціонуватимуть організацію, як компанію, яка повинна служити тільки для кінцевої благородної мети на благо суспільству і миру всьому.
Висновок був очевидний – головна мотивація не в грошовому виразі, а в соціально-психологічній сфері, щоб копання не була просто предметом досягнення багатства і грошей. У корпорації не повинні бути тільки комерційні цілі, головні цілі повинні бути найвищого рівня та зачіпати інтереси суспільства.
У зв'язку з цим, в місіях компаній стали виділяти наступні напрями :
1) Служіння суспільству: забезпечити виробництво високо якісних товарів і послуг відповідно до діяльності компанії по розумних цінах, розширення ринку, вносячи тим самим внесок до досягнення добробуту і щастя людей у всьому світі.
2) Справедливість і чесність: бути чесним і справедливим у всіх ділових операціях і в особистих вчинках, завжди ухвалювати зважені рішення, вільні від упереджень.
3) Колективна праця на загальне благо: об'єднувати здібності і рішучість до досягнення загальної мети на основі взаємної довіри і повного визнання індивідуальної незалежності. Постійно знижувати свої, цінні на послуги, що надаються, і товари відповідно до можливостей компанії, для досягнення розташування і благополуччя наших клієнтів.
4) Постійне самовдосконалення: постійне прагнення до поліпшення корпоративних і особистих результатів, навіть в найсприятливіших обставинах, з тим, щоб виконати місію фірми по досягненню міцного миру і процвітання.
5) Ввічливість і покірливість: завжди бути скромним і шанобливим, поважати має рацію і потреби інших, сприяти поліпшенню навколишнього середовища і підтримувати громадський порядок.
6) Дотримання природних законів: слідувати законам природи і погоджувати мислення і поведінку постійно минующимися умовами, з тим, щоб забезпечувати поступовий, але неухильний прогрес у всіх областях.
7) Справедливість: Працювати для того, щоб допомагати іншим, робити добро і робити великі пожертвування церкви і бідним.
Така філософія не повинна містити суперечності між служінням суспільству і прагненням до прибутку, по украй мірі стосовно умов конкурентного ринку. Питання про ступінь впливу організаційної культури на успіх фірми все ще залишається відкритим. Проте ясно, що відносини між культурою і результатами роботи організації залежать багато в чому від змісту тих цінностей, які затверджуються конкретною культурою в організації. Так, компанія, в якій ігнорують людину, будь то постачальник, працівник або споживач, скоро всього, далека від успіху.
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете голосувати у цьому форумі