Форум Дніпропетровської державної фінансової академії
Форум присвячений вступу, навчанню, подіям яки відбуваються у Дніпропетровської державної фінансової академії, проведення Інтернет конференції, працевлаштуванню студентів академії, співпраці з партнерами.
Написане: четвер березня 17, 2011 12:10 pm Тема повідомлення: Шукіс І.З., ПРО ДЕЯКІ АСПЕКТИ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ КЕРІВНИКА
ПРО ДЕЯКІ АСПЕКТИ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ КЕРІВНИКА
Шукіс І.З., к.т.н., доцент
Дніпропетровська державна фінансова академія
Ефективність та якість роботи організації в першу чергу визначається якістю управління. Тому підвищення ефективності роботи керівника завжди залишається актуальною проблемою. Дослідженню цієї проблеми завжди приділялась особлива увага. Іще Пітер Друкер указував, що ефективність праці керівника починається з часу. Причому не з планування часу, а із з'ясування, на що фактично він витрачається. Відповідно результатам досліджень , щоденна діяльність лінійних керівників на 80% складається з наступних завдань: організаційна робота у відповідності до цілей підрозділу, поточна діяльність; аналітична робота; контроль підлеглих; координація робіт.
Аналіз виконання функцій управління показує, що в менеджерів середньої ланки як у щоденній роботі, так і в роботах відповідно до цілей підрозділу, найбільш повно реалізуються функції контролю та організації. Функція координації реалізується частіше у щоденних задачах. А плануванню відводиться зовсім незначна роль. Це вказує на перевагу оперативного керування і відсутність ефективних механізмів доведення загально-корпоративних цілей на рівень виконавців. Між тим, ефективність роботи керівника оцінюється перш за все ефективністю роботи організації чи підрозділу. Тому основними параметрами, за якими можна оцінити ефективність роботи керівника, є такі показники: якість; своєчасність виконання роботи; виконання плану та виробничих завдань у повному обсязі.
Серед указаних показників найбільшу увагу слід приділяти показнику «якість». Як правило, він повністю відсутній у щоденних завданнях, але є надзвичайно важливим при оцінці загальної ефективності. В результаті відповідальність за якість виявляється тільки на етапі реалізації роботи, але відсутня на етапі планування, коли розподіляються ресурси. А це означає, що керівники приймають на себе відповідальність за те, щоб не відхилятись від заданого рівня якості, але не за підвищення рівня якості.
Для того, щоб якість продукції або послуг підвищувалась, необхідно цей показник враховувати на всіх етапах, в тому числі і під час планування робіт. Забезпечити високу якість результатів можна тільки в тому випадку, якщо якість – пріоритетний критерій і на нього орієнтований весь персонал організації. Тут необхідно приділити чималу увагу мотивації персоналу. У цьому питанні, перш ніж розробляти коригуючи заходи, слід пам'ятати, що реальна зміна корпоративної ідеології ( а відповідно – і поведінки персоналу) – це надто складне завдання, яким керівники повинні займатись щоденно. Розробка правил поведінки і корпоративного кодексу може стати першим кроком на цьому шляху. Цей крок важливий, але ще важливіше, щоб члени колективу прийняли правила кодексу і слідували ним.
Взірцем нової поведінки повинні стати саме керівники – менеджери середньої ланки. Якщо їх реальна поведінка буде відповідати сформульованим принципам корпоративної ідеології, то вона буде працювати на реальне підвищення ефективності діяльності організації.
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі Ви не можете голосувати у цьому форумі