Форум Дніпропетровської державної фінансової академії

Форум Дніпропетровської державної фінансової академії

Форум присвячений вступу, навчанню, подіям яки відбуваються у Дніпропетровської державної фінансової академії, проведення Інтернет конференції, працевлаштуванню студентів академії, співпраці з партнерами.
 
 ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Офіційний сайт академії
Безугла Л.С., МАРКЕТИНГОВІ ПЕРЕШКОДИ ЩОДО РОЗВИТКУ МАЛОГО ..

 
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Дніпропетровської державної фінансової академії -> ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ДЕРЖАВНИХ ФІНАНСІВ
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
nivmns_dsfа


   

З нами з: 25.03.10
Повідомлень: 810

ПовідомленняНаписане: четвер березня 22, 2012 1:53 pm    Тема повідомлення: Безугла Л.С., МАРКЕТИНГОВІ ПЕРЕШКОДИ ЩОДО РОЗВИТКУ МАЛОГО .. Відповісти цитуючи

МАРКЕТИНГОВІ ПЕРЕШКОДИ ЩОДО РОЗВИТКУ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ

Безугла Л.С., к.н. з держ. упр., асистент
Дніпропетровський державний
аграрний університет
milochka85x@rambler.ru


Маркетинг малого бізнесу - це процес маркетингової діяльності, який повинен відбуватися послідовно, щоденно.
Маркетингова діяльність повинна забезпечити:
- надійну, достовірну і своєчасну інформацію про ринок, структуру і динамік конкретного попиту, смаках і перевагах покупців, тобто інформацію про зовнішні умови функціонування фірми;
- створення такого товару, набору товарів (асортименту), що більш повно задовольняє вимогам ринку, чим товари конкурентів;
- необхідний вплив на споживача, на попит, на ринок, що забезпечує максимально можливий контроль сфери реалізації.
Маркетинг малого бізнесу часто повинен бути особливо інноваційним для подолання проблем обмеженості ресурсів. Маркетинговий план закладає основу створення бізнес рішень, і є контрольною точкою в створенні рішень про управлінські зміни. Маркетингові плани дозволяють працювати для досягнення заздалегідь встановленої мети. Перш за все, цей тип маркетингу зосереджується на тому, щоб розвивати індивідуальність продукту чи торгової марки. Хороший маркетинговий план починається з осмислення унікальної позиції продажу товарів та послуг на ринку.
Маркетингова стратегія - це поступовий процес, який розглядає стан і оточення бізнесу. План встановлює цільового клієнта / ринок, основну конкуренцію, проблеми і можливості на ринку. Маркетинг - це дуже важлива частина бізнес-процесу. Це те, що об'єднує споживача і товар на ринку.
Значною проблемою економіки України є відсутність умов для інтеграції малого підприємництва у процеси інноваційного розвитку регіональних та національних економічних систем. Це зумовлює заблокованість доступу малих фірм, з одного боку, до економічних ресурсів, з іншого, – до ринків збуту.
Незалежно від розміру, малий бізнес повинен зосередитися на маркетингу, також як і будь-який інший солідний бізнес. На відміну від великих фірм у малого бізнесу є безліч факторів, які роблять маркетинг більш складним. Головним чином, ці зусилля затримуються бюджетом та ресурсами.
Маркетинг можуть застосовувати підприємства будь-якої форми власності та будь-якого напряму. Сьогодні це вже роблять комерційні банки, страхові компанії, спільні з зарубіжними партнерами підприємства, виробничі, торговельні, консалтингові, різноманітні комерційні структури. Тому ділові якості маркетолога мають істотне відношення до розвитку малого підприємництва.
Існують певні маркетингові проблеми і перешкоди у розвитку малого підприємництва. Серед них:
- проблеми фінансового характеру (нестача власних коштів підприємств, ускладненість залучення фінансових ресурсів з ринкових джерел);
- проблеми організаційно-комунікаційного характеру (нерозвиненість ринку технологій);
- незрілість інфраструктури, що має надавати різні послуги;
- недоліки нормативно-правової бази;
- проблеми інформаційного характеру (відсутність або недоступність систематизованої інформації про нові технології, а також про стан та прогнозні оцінки кон’юнктури ринків збуту продукції);
- проблеми внутрішньовиробничого характеру (низький потенціал підприємства, нестача кваліфікованого технічного та управлінського персоналу на тлі незрілості консалтингової та інжинірингової інфраструктури);
- проблеми ринкового характеру (висока вартість нововведень, невизначеність термінів, інноваційного процесу, високий економічний ризик, тривалі терміни окупності нововведень, низький платоспроможний попит на вітчизняну продукцію).
Багато дрібних фірм хочуть використовувати прості методи збуту продукції їх клієнтам. Деякі методи маркетингу включають в себе розвиток веб-сайтів, зусилля прямої поштової розсилки, такі як листівки або буклети, або ж маркетингові кампанії по електронній пошті, включаючи також інформаційні бюлетені. Ці маркетингові зусилля дуже ефективні в зниженні витрат - вони дозволяють зв'язатися з клієнтами при мінімальних витратах і починати кроки розвитку пізнавальної торгової марки.
Одна з переваг малого бізнесу - це еластичність. Незважаючи на те, що у компанії немає необмеженої суми грошей для вкладення в маркетинг, у них є перевага в можливості робити швидкі рішення. Якщо маркетингова стратегія не працює, ці фірми можуть швидко поміняти напрям своєї діяльності і відповідати на потреби мінливого ринку. Малі фірми справді мають деякі переваги перед великими фірмами.
Один можливий варіант, який є у бізнесі - це співпраця з іншим бізнесом і подовження маркетингу. Робота в співпраці з іншою компанією дає гнучкість у розподілі витрат, типу графічних проектувальників, дизайнерів і т.д.
Оскільки одним із завдань маркетингу сьогодні є формування попиту на інновації, використання яких слугуватиме розвитку малого підприємництва, то маркетолог, без перебільшення, є центральною фігурою підприємства.
Якщо відбудуться структурні зрушення, стосовно ліквідації основних недоліків – це все призведе до значного удосконалення функціонування малих підприємств, збільшить ефективність народного господарства, значно зменшить рівень безробіття, та підвищить вагомий внесок малими підприємствами у внутрішній валовий продукт країни. Саме, малі підприємства – є невід’ємною частиною ефективної ринкової економіки, тому потрібно створювати необхідні та належні умови для їх становлення, розвитку та процвітання в Україні.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
Показувати:   
Цей форум закрито   Цю тему закрито    Форум Дніпропетровської державної фінансової академії -> ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ДЕРЖАВНИХ ФІНАНСІВ Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 1 з 1

 
Перейти до:  
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете голосувати у цьому форумі



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Вы можете бесплатно создать форум на MyBB2.ru
Український переклад © 2005-2006 Сергій Новосад