Форум Дніпропетровської державної фінансової академії

Форум Дніпропетровської державної фінансової академії

Форум присвячений вступу, навчанню, подіям яки відбуваються у Дніпропетровської державної фінансової академії, проведення Інтернет конференції, працевлаштуванню студентів академії, співпраці з партнерами.
 
 ДопомогаДопомога   ПошукПошук   Список учасниківСписок учасників   ГрупиГрупи   ЗареєструватисьЗареєструватись 
 ПрофільПрофіль   Увійти, щоб переглянути приватні повідомленняУвійти, щоб переглянути приватні повідомлення   ВхідВхід 

Офіційний сайт академії
Ogilvy Has Created Job Function Email Database This Campaign

 
Нова тема   Відповісти    Форум Дніпропетровської державної фінансової академії -> Навчання в академії очима студента
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
sadiataznin90


   

З нами з: 18.06.22
Повідомлень: 1

ПовідомленняНаписане: субота червня 18, 2022 5:39 am    Тема повідомлення: Ogilvy Has Created Job Function Email Database This Campaign Відповісти цитуючи

Where all the sensations offered Job Function Email Database by Parque Warner Madrid are reflected in a 20" and 10" spot. 06/17/2022 "WAAAAAA!" is probably the most listened to onomatopoeia in Madrid's Parque Warner, and with it, the theme park will celebrate its 20th anniversary. Ogilvy is the agency that puts the signature to this creativity. "We set out to come up with an idea that would help us convey the action, adrenaline and emotions that only Parque Warner is capable of offering," shares Nuria Dolader , Ogilvy 's client lead . «From there came the idea of ​​playing with the name of the park itself, highlighting it with the onomatopoeia 'WAAAAA!' all that energy and spirit that is lived there». Campaign diffusion The new spot has a 20″ and 10″ format , where all the sensations Job Function Email Database offered by the great attractions, the spectacular shows and the new aquatic attractions of Parque Warner Beach are reflected.

The media plan includes planning for television Job Function Email Database channels as well as digital channels. In turn, it will be broadcast at Cines Yelmo, Cinesa and Kinepolis, through the distribution of their movie theaters nationwide. ADVERTISING Anna María Pascual, Honorary Academic of Advertising, dies Anna Maria Pascual, Honorary Academician of the Advertising Academy, has passed away. Pioneer and effective in her professional work, she was at the forefront of Nestlé's communication when very few women held high responsibilities in this field. Anna Job Function Email Database Maria Pascual. The Advertising Academy highlights some of the great professional achievements of Anna María Pascual, who worked at Nestlé for 42 years, of which she spent more than two decades directing Nestlé's communication to consumers . During them, many of the firm's brands grew and became familiar to the Spanish in a particularly brilliant time, in which "The Nescafé moments" and the "Salary for life", the "EKO, EKO", were created.


A large glass of milk in each tablet», the Job Function Email Database Nesquick Young Lions», the Red Box , etc. On the other hand, Anna Maria Pascual, staunch defender of the value of agencies, gave many hours of her activity to the profession through the AEA and other forums. Among other things, in the AEA she led the preparation of one of the first guides for the control of audiovisual production in the mid-1990s. A person of wide culture and boundless curiosity, Anna Maria was elected Honorary Academician of the Advertising Academy in 2014. At the time of her election, she claimed to belong to a generation that lived through the great moments of advertising and was also able to see the transformation of the advertising industry. She developed her profession in the eighties and nineties, a period in which, as she herself stated, it was “ the great moment of brands, the advertiser's treasure; a time when advertisers had enormous respect for the agency ”. ADVERTISING New York launches Job Function Email Database campaign against Florida's 'don't say gay' law After the approval of the "Don't say gay" law in Florida, New York launches a campaign showing that the city will always be inclusive.
Догори
Переглянути профіль користувача Відіслати приватне повідомлення
Показувати:   
Нова тема   Відповісти    Форум Дніпропетровської державної фінансової академії -> Навчання в академії очима студента Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
Сторінка 1 з 1

 
Перейти до:  
Ви не можете писати нові повідомлення в цю тему
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете голосувати у цьому форумі



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Вы можете бесплатно создать форум на MyBB2.ru
Український переклад © 2005-2006 Сергій Новосад